INFORMÁCIE

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Samozrejme že nie, nakúpiť môžete aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná, a prinesie vám pohodlie pri budúcom nákupe.

Pre registráciu stačí zadať váš e-mail a heslo. Pre ešte rýchlejšie vytvorenie účtu môžete zvoliť registráciu cez Facebook alebo Google.

O stave vašej objednávky vás budeme informovať emailom, preto je dôležité, aby ste svoju emailovu adresu zadali správne. V niektorých prípadoch sa može stať, že email skončí v spamoch, skontrolujte si, prosím, zložku so spamom.

V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, napíšte nám email na eshop@lukvin.sk, alebo nás kontaktujte  na telefónnom čísle +421949393180, a spoločne sa dopracujeme k odpovediam na vaše otázky.

V prípade, že sa vám nedarí zaplatiť platobnou kartou z nejakého dôvodu, možete využiť platbu bankovým prevodom. Platbu smerujte na bankový účet IBAN: SK07 8330 0000 0026 0112 7620 vedený vo Fio banke a ako Variabilný symbol uveďte prosím číslo vašej objednávky. Takto spárujete vašu platbu s objednávkou a vašu objednávku odošleme podľa vami zvoleného spôsobu.

Alternatívne nás kontaktujte emailom na eshop@lukvin.sk alebo telefonicky na +421949393180 a spolu sa dohodneme na inom spôsobe platby.

Každú objednávku sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie. Pokiaľ máme objednaný Tovar skladom a  objednáte si ho na dobierku alebo ho zaplatíte online kartou, zvyčajne ho odosielame do 24 hodín.

Ak platíte prevodom z účtu na účet, a tovar je skladom, odošleme he bezprostredne po tom, ako sa platba objaví na našom účte.

Tovar, ktory nemamá skladom, vam bude doručený približne v čase, ktorý je zobrazený pri produkte na stránke. Orientačný dátum, nájdete v detaile každého produktu.

Pokiaľ si u nás objednáte viac vecí, platí dátum pri produkte s najdlhšou dodacou lehotou.

V prípade potreby nás kontaktujte emailom na eshop@lukvin.sk alebo telefonicky na +421949393180.

rátiť zakúpený tovar? To nie je žiadny problém! Kontaktujte nás emailom na eshop@lukvin.sk alebo telefonicky na +421949393180, aby sme vedeli, že máme očakávať tovar, a nepoškodený nám ho zašlite v originálnom obale do 14 dní späť, a my vám vrátime peniaze.

Berte, prosím, na vedomie, že ak nebude tovar v 100% stave alebo mu bude chýbať obal, budeme musieť, žiaľ, niečo z jeho ceny strhnúť, aby sme ho mohli dať do pôvodného stavu.

Pred uplatnením reklamácie s nami problém konzultujte telefonicky na čísle +421 949 393180 alebo e-mailom na eshop@lukvin.sk. Pre urýchlenie komunikácie si pripravte číslo objednávky, dátum jej vytvorenia, váš telefónny a emailový kontakt. Vašu reklamáciu vyriešime najpozdejšie do 30 dní.

KONTAKT

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich.